Отговорност
Устойчивост
Грижата за околната среда е от решаващо значение за бъдещето на кафето и производителите на кафе, както и за света, в който живеем. Ние в Starbucks вярваме в изключителната важност на грижата за нашата планета! Ние работим за опазване на средата, в която живеем и насърчаваме и нашите клиенти да правят същото. За нас това не е само корпоративна отговорност, но и дълг на всеки човек. Горди сме, че инвестираме в разработки на по-щадящи природата решения и работим усилено за разширяване на нашите съществуващи програми в опит да сведем до минимум нашия отпечатък върху околната среда и да се справим с изменението на климата.
Етично придобиване
Кафето не би било възможно без фермерите по света, които го отглеждат. Ето защо ние работим заедно с тях, за да подкрепим устойчивите земеделски практики и техните общности.
Изберете повторното използване
Погрижете се за опазването на нашата планета, като ползвате собствена чаша за многократна употреба.
Защо е добра идея да имате чаша за многократна употреба всеки път, когато посетите Starbucks®?
Едно от най-важните предимства е, че така намалявате използването на еднократни опаковки и по този начин помагате за грижата за околната среда.
Елате в любимото си кафене Starbucks® и изберете своята чаша за многократна употреба.
Отдавна знаем, че кафето е най-вкусно в такава чаша, а и получавате отстъпка от цената на напитката!
Чаши за студени напитки
За топлите дни- студени напитки в лятна чаша!
Термочаши и бутилки
Бутилката ни е перфектния избор за пътуване и спорт. За студени и топли напитки.
Атрактивен тъмблър (термочаша) за дълги разходки. За студени и топли напитки.
Керамични чаши
Красиви чаши за динамични утрини и мързеливи следобеди. Всъщност, те са подходящи за всяко време и случай!
Чаши за многократна употреба
За кафе паузите в офиса и почивките навън! За студени и топли напитки.
Като отговорен бранд, който се стреми да причинява минимално въздействие върху планетата, осъзнавайки измененията на климата, Starbucks полага систематични усилия за ограничаване на отпадъците, отиващи в депата. Целта е те да се намалят с 50% до 2030 г., като част от глобално поетия ангажимент на компанията за намаляване на въглеродния ѝ отпечатък. От 2009 г. клиентите на веригата ползват отстъпка от -0,50 лв., ако поръчат напитката си в собствена чаша, тъмблър или термос. През 2019 г. компанията премахна предлагането на пластмасови сламки от всички свои обекти в България и въведе специален модел капаци за чашите, които не изискват ползване на сламка. С тази инициатива от веригата елиминират използването на над 1 милиард сламки годишно.
Starbucks също така се опитва да мотивира клиентите да намалят ползването на чаши за еднократна употреба, предлагайки широка гама от оригинални тъмблъри и чаши за многократна употреба. Чашата за многократна употреба е един от най-популярните артикули от мърчандайзинга на Starbucks.
От средата на м. януари тази година компанията мина на следващ етап в стратегията си за свеждане до минимум на хартиените и пластмасови отпадъци, като въведе скромна такса за чаша за еднократна употреба. Всички приходи от тази такса ще бъдат дарени на WWF България за разширяване на мрежата от защитени територии в родината. Националните и природни паркове, резервати и природни забележителности, известни още като защитени територии, заемат едва 5% от територията на България, въпреки че страната е на едно от първите места в Европа по богата и запазена природа.